Mérkőzés utáni reakciók #BarcaGirona
2018. szeptember 24. írta: Berbatov

Mérkőzés utáni reakciók #BarcaGirona

Valverde: "A meccset kontrolláltuk, de mégis kicsúszott a kezünkből. Büszke vagyok a csapatra, mert a végéig küzdött 10 emberrel. Lenglet megmozdulását még nem láttam ismétlésben, de véleményem szerint nem volt szándékos. VAR így döntött, szerintem nem ért piros lapot. Umtitinek megfelelően be kellett melegítenie, ezért nem cseréltem be korábban. Annak ellenére, hogy emberhátrányban játszottunk végig nyomást gyakoroltunk az ellenfélre. Jól játszott ma a csapat."

Busquets: "A piros lapig jól játszottunk, utána 10 emberrel próbáltuk megnyerni a meccset, de túl nehéznek bizonyult. Jó lenne korrekt módon használni a VAR-t, azonos kritériumokkal mindenki számára."

Vidal: "Nem nehéz a Barcelona játékához alkalmazkodni, ha megfelelően felkészült vagy, és megvannak a képességeid. Úgy gondoltam a VAR segíteni van, nem ártani, remélem a jövőben ezek a hibák nem fordulnak elő."

A bejegyzés trackback címe:

https://fcbarcelonanews.blog.hu/api/trackback/id/tr9614259363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shirkan 2018.09.24. 15:42:24

Örülhetünk, hogy Lajos Suarez-t nem állították ki szintén könyöklésért.
süti beállítások módosítása