Hivatalos kezdőcsapat #TottenhamBarca
2018. október 03. írta: Berbatov

Hivatalos kezdőcsapat #TottenhamBarca

DomgIFfW4AAGs2S.jpg_1200x675

Valverde ma a Ter Stegen - Semedo, Piqué, Lenglet, Jordi Alba - Rakitic, Busquets, Arthur - Messi, Suárez, Coutinho tizenegynek szavazott bizalmat. 

Kispad: Cillessen, Vermaelen, Denis, Rafinha, Vidal, Munir és Dembélé

TV: 21:00, M4 Sport

Stream: http://www.sportnews.to/sports/2018/champions-league-tottenham-hotspur-barcelona-engels/

A bejegyzés trackback címe:

https://fcbarcelonanews.blog.hu/api/trackback/id/tr414279653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DISTANTxTHUNDER 2018.10.03. 20:23:07

Hát ez a középpálya megint nem tűnik valami acélosnak, és miért erölteti Valverde a 433at amikor nem működik?

Raven1975 2018.10.03. 20:53:13

Arthur mély vízben és reméljük a legjobbakat! Hajrá Barça!

osborne 2018.10.03. 21:02:49

Coutinho! Ez gyors volt.

DISTANTxTHUNDER 2018.10.03. 21:51:53

Jól játszunk eddig, de sok van még hátra.. nagyon koncentráltak az 1.félidőben a játékosok, látszik hogy ezt a meccset meg akarják nyerni

Berbatov 2018.10.03. 21:55:03

@DISTANTxTHUNDER: Jah, hajtanak rendesen. Arthur és Lenglet eddig kitűnő.

Raven1975 2018.10.03. 22:05:54

Eddig az történik a pályán, amit mi akarunk és ez meg is mutatkozik az eredményben. Ha pedig így marad, az meg fog mutatkozni a végeredményben is.

18_BARCA_99 2018.10.03. 22:08:35

@Berbatov: Mostanra sikerült ide találni. Köszi hogy csinálod a blogot és ilyen színvonalon.
Na további jó szurkolást mindenkinek: :)

DISTANTxTHUNDER 2018.10.03. 22:11:39

Remek..2 kapufa, persze hogy büntet a Spurs

osborne 2018.10.03. 22:20:14

Kellett a Messi gól.

Robi71 2018.10.03. 22:56:29

Nehéz szülés volt egy munkás Spurs ellen. Messi kidolgozta a b@elét ezen a meccsen és zseniális volt most is.

Berbatov 2018.10.03. 23:07:45

@Robi71: Ha mindig ennyit dolgozna, állandóan nyernénk. :P Jó volt ez, 70 perc körül remélem nem fogyott el a kakaó, inkább csak visszavettünk. Mert az ilyen erőnlét nem lesz nyerő később.
Arthur szerintem nagyot játszott a középpályán. Nagyszerű meccs volt.

Raven1975 2018.10.03. 23:14:48

Győzelemmel zártuk a csoportkör legnehezebb meccsét, mindezt ráadásul lélektanilag nagyon nehéz időszakban sikerült véghezvinni. Teljes szívemből gratulálok a csapatunknak! Força Barça!

DISTANTxTHUNDER 2018.10.03. 23:27:06

A csapat ma bemutatta hogy kell nyerni. Mindenki széthajtotta a belét, a taknyukon csúsztak a játékosok a végére de megérte.. a Tottenham sokkal jobb volt fizikálisan ez sajnos kijött a 2.félidőre, de a védelmünk remekül tette a dolgát, es nem csak a 4 hátved, hanem az egész csapat, nagyon szervezetten védekezett, jó volt látni.. a bekapott gólokrol nem tehetett most senki, Lamela technikás lövése védhetetlen volt, HurriKane pedig bármikor képes gólt szerezni.. most hogy láttam így jatszani a csapatot, felmerül a kérdés hogy nem-e tudatosan "spóroltak" erre a meccsre, és az elmúlt bajnokik tul.képp be lettek áldozva.. lehet hogy a Barca tényleg a BLre fog koncentrálni? Ezt korai még október elején kijelenteni, én mindenesetre nem bánnám, ha választani kell (inkább ne kelljen) :)

King8012 2018.10.04. 07:53:05

Nehéz meccs volt, de nem is számítottam sétagaloppozásra. Ami nekem tetszett az Arthur Melo játéka. Szerintem jól játszott, és élőben is láttam azokat a mozgásokat amiket a youtube videókon nézhettem róla. Szerintem jó lesz a srác, ha így folytatja. Lenglet is jó volt, volt jó néhány fontos mentése, a 2. gólnál lehet hibáztatni, de abban volt szerencse is ahogy pattant. Összegezve: ez a felállás most működött, de én is azt láttam, hogy tegnap jobban hajtott mindenki, mint a bajnokikon.

Robi71 2018.10.04. 10:27:51

@Berbatov: Minden meccsen nem dolgozhat ennyit...a szezon második felére teljesen kifulladna és éppen a véghajrában lesz a legnagyobb szükség rá. Fontos lenne, hogy a himi-humi meccseket nélküle is megnyerni és őt többet pihentetni. Szerintem Valverde-nek ez lesz a legnagyobb feladata egy Messi nélküli felállásban játszó csapat taktikát kidolgozni.
Várható volt, hogy erőnlétben egy PL topcsapat felénk kerekedik....arrafelé ez alapkövetelmény. Nekünk taktikailag és technikailag kell föléjük kerekedni. Ahogy Puskás Öcsi bácsi mondta "fusson a labda, az sosem fárad el" :)

faramuci69 2018.10.04. 11:53:12

@Robi71: hogy láttad Arthurt, Leglet-et és Semedot? Sajnos én nem láttam a meccset, de elsősorban rájuk vagyok kíváncsi.

Robi71 2018.10.04. 12:31:03

@faramuci69: Arthur meglepően jól mozgott...a mozgásán látszik, hogy sok Xavi-s videót néz. Nyilván nem olyan gyors fejben és rizikós passzokat sem vállal be, de van potenciál benne. Lenglet is jól játszott, volt néhány jó mentése. Semedo-n látszik, hogy inkább támadó szélső, mint védő...van benne szeleburdiság, nem mindig a biztonsági döntést választja. Volt néhány felelőtlen megmozdulása.
Véleményem szerint a győztes csapaton nem kell változtatni....ugyan ezt a kezdőt várom a Mestalla-ban is. Igaz, Umtiti és Roberto sérülésével nagyon más opció nem létezik....Lenglet és Semedo egész biztosan ott lesz a kezdőben. Arthur helye már nem annyira biztos...Rafinha hasonló képességet és stílust képvisel, de ha védekezőbb felfogásban játszunk, akkor Vidal kezdhet.

faramuci69 2018.10.04. 13:29:45

Gondolod, hogy védekezőbb felfogásban játszanánk mint Londonban?
Szerintem, az hogy most Arthur játszott, az előrevetít dolgokat. Nem Vida, nem Démbéle és nem Rafinha.
Rafinha szerintem eladási listán marad/les, Démbélenek változtatni kell, Vidal meg attól tartok szimplán nem elég jó ide. Azért azt elvárni, hogy lesz új Xavi, Ini és majd egyszer Messi, az vágyálom. Ettől még lehet tehetséges a rác, hiszen nagyon fiatal és csak most jött ide. Ha ilyen meccseken bizonyít, és ha az alapcsapat része lesz, akkor bizakodhatunk a jövőével kapcsolatban. Lenglet ezek szerint hozza azt amiért szerződtettük. Idővel ki is nőheti magát mint Umtiti.

Barc A ti 2018.10.04. 13:52:25

Nagyon tetszett a meccs, gratulálok a csapatnak.

Artur meglepően jól játszott, rengeteget elmozgott üresbe, hogy kaphassa a labdát. Jó lesz ez a srác.

Robi71 2018.10.04. 14:05:57

@faramuci69: Nem gondolom, azt mondtam "ha". Szerintem Vidal-nak ez lesz a "sorsa" meccsenként 15-20 percre beszállni a végén.
Jó volt látni, hogy ebben a 442-ben igazán egyben volt a csapat. Az, hogy támadóbb vagy védekezőbb a játékfelfogás nem a szerkezeten múlik. Támadóbb felfogásban, mint a tegnap nem is kell játszani.
Nehéz sorozat következik: Valencia (i), 2 hét válogatott szünet, Sevilla (o), Inter (o), Real (o), Rayo (i), Inter (i), Betis (o), Atletico (i), PSV (i), Villareal (o), Espanyol (i), Tottenham (o), Levante (i)....alig lesz már könnyű meccsünk ebben a naptári évben.

Balázs37. 2018.10.04. 16:39:12

Sziasztok megjöttem én is

Balázs37. 2018.10.04. 16:41:13

Bivi barátom találta meg az oldalt, de már Osborne is írta, hogy itt működik tovább

osborne 2018.10.06. 20:50:51

@Balázs37.: Üdv, írtam Rajden-nek is de ő még sehol.
süti beállítások módosítása