Lenglet: "Az életemet a labdarúgásnak szentelem"
2018. október 02. írta: Berbatov

Lenglet: "Az életemet a labdarúgásnak szentelem"

Clément Lenglet, a Barcelona középhátvédje a France Footballnak adott exkluzív interjút. 

"A Barca létesítményei a legmagasabb színvonalat képviselik, az edzőtermünk a legmodernebb technológiát vonultatja fel, mindent kiszámítunk és elemzünk. Ilyet még sosem tapasztaltam az életemben.

A pályán Messi a csapat vezére, a rendkívüli képességei, a tapasztalata és a csapathoz intézett a beszédei miatt. Nem gyakran szólal meg, de ha beszélni kezd, mindenki figyel rá. A beszédei mindig fontosak, és megérintenek minket.

Nagyon keményen dolgoztam, az életem a futball. Rengeteg időt öltem bele a fejlődésembe, ez a Nancynél és a Sevillánál is kifizetődött. Imádom a futballt, rengeteg meccset nézek a TV-ben is. Otthon a játékom analizálásával töltöm az időmet, még mindig fejlődni próbálok. 

Szerettem volna ott lenni a világbajnokságon. Izgalmas kalandok ezek, főleg mióta teljesítették minden francia álmát." 

A bejegyzés trackback címe:

https://fcbarcelonanews.blog.hu/api/trackback/id/tr2914275989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berbatov 2018.10.02. 09:50:06

Szimpi nyilatkozat tőle, így kell hozzáállni egy profi sportolónak.
süti beállítások módosítása