Barcelona - Girona teljes egészében
2018. szeptember 24. írta: Berbatov

Barcelona - Girona teljes egészében

Teljes meccs

Fenti linkre kattintva megtekinthetitek a tegnapi mérkőzést teljes hosszában. Értelemszerűen a first half fül alatt az első félidő, a second half alatt a második található. A videók HD minőségűek, angol kommentárral. 

A bejegyzés trackback címe:

https://fcbarcelonanews.blog.hu/api/trackback/id/tr8914260139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barc A ti 2018.09.24. 17:20:50

Berbatov: Szeretném megköszönni Neked, hogy létrehoztad ezt a blogot.

Remélem sokan megtalálják, szerettem olvasgatni a híreket, hozzászólásokat, kialakulhat egy jó kis Barcát kedvelő közösség.

King8012 2018.09.25. 07:53:11

Üdv. Én most találtam meg ezt az oldalt, és jó hogy továbbra is van egy site ahol tudok barca infókat olvasni. Attól függetlenül hogy sokat nem írtam a barcanoticiasra olvasni olvastam folyamatosan. Meglepő volt, hogy egyik napról a másikra megszünt. Pedig épp készültem a napi Robi71 vs celestial, ntibi szájkaratéra :)

Shirkan 2018.09.25. 09:41:06

(Úgy tűnik Bartha Tibi összes blogja megszűnt.)

Berbatov: Nagy köszönet, hogy felkaroltad az FC Barcelona blogot! Külön öröm, hogy ilyen sűrűn jelennek meg cikkek.
süti beállítások módosítása