Felhívás
2018. október 01. írta: Berbatov

Felhívás

images.pngSziasztok!

Lassan egy hét tapasztalattal kijelenthetem, hogy egyedül nem leszek képes ellátni a blog szerkesztésevel járó feladatokat.

Célom az oldallal a Barcanoticias közösségének megtartása volt, szerencsére már egyre többen idetaláltok.

Azonban szükségem lenne segítségre. Szeretném, ha napi 5-6 friss hír, cikk megjelenne az oldalon a szeretett klubunkkal kapcsolatban, viszont egyedül nincs kapacitásom teljesíteni ezt hosszútávon. Most értékelem igazán a Barcanoticias szerkesztőinek az odaadását, időt nem sporólva kiszolgáltak bennünket. 

A lényeg, szerkesztőket keresek, akik tudják vállalni napi 1-2 cikk megírását. Jelentkezni itt kommentben lehet, utána felveszem veletek a kapcsolatot mindenképpen. 

Abszolút nem bonyolult kezelni az admin felületet, nulla informatikai háttérrel simán megbírkóztam vele én is. :) Ez ne riasszon el senkit. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fcbarcelonanews.blog.hu/api/trackback/id/tr7114274617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berbatov 2018.10.01. 12:41:12

Kiemelt posztként itt hagyom. Robi és Raven hogy álltok a kérdéshez? Lenne időtök rá?

Robi71 2018.10.01. 13:09:36

Meglepett, hogy a Barcanoticias szerkesztői értesítés nélkül befejezték. Szerintem jó néhány volt fórumozó még most is értetlenkedve áll. Nem tudom miként lehetne őket értesíteni, hogy indult helyében ez.
Én rendszeresen nem tudok részt venni egy ilyen blog szerkesztésében és nem is az én műfajom. Talán időnkét egy-egy igazán provokatív, polgárpukkasztó (akár külföldiről fordítva) cikk megosztását vállalnám...de nem többet.
Raven ellenben kimondottan jó ebben...hírek, pletykák megosztásában. Remélem tudja vállalni.

Berbatov 2018.10.02. 09:53:31

@Robi71: Értem. Viszont nem túl nagy az érdeklődés sajnos.

Srácok, 1-2 cikk megírása napi max 40 percet igényel. Egyedül más elfoglaltság mellett nem lehet ezt csinálni, szóval segítsetek. :)

Robi71 2018.10.02. 10:57:02

@Berbatov: Szerintem jól csinálod. Napi egy cikk bőven elegendő....sőt, ha nincs időd rá akkor mellőzheted is, főleg ha nem történik semmi említésre méltó a Barca háza táján.
süti beállítások módosítása