Hivatalos kezdőcsapat #BarcaGirona
2018. szeptember 23. írta: Berbatov

Hivatalos kezdőcsapat #BarcaGirona

Dny8CRdXoAADegJ.jpg_675x1200

Valverde ma a Ter Stegen - Semedo, Piqué, Lenglet, Jordi Alba - Vidal, Busquets, Arthur - Messi, Suárez, Dembélé tizenegynek szavazott bizalmat.

Kispad: Cillessen, Umtiti, Roberto, Rakitic, Denis, Coutinho és Munir

TV: Spiler 2

Stream: http://www.sportnews.to/sports/2018/primera-division-barcelona-girona-english/

A bejegyzés trackback címe:

https://fcbarcelonanews.blog.hu/api/trackback/id/tr6114258231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Barc A ti 2018.09.23. 21:44:46

Üdvözlet annak, aki olvassa.

Hová tűnt a "barcanoticias.blog.hu" ?

Barc A ti 2018.09.23. 21:53:53

@Berbatov:
Szia! Kutatok, mint az őrült, ez az új blog borzalmas.
Sajnálom, hogy megszűnt az oldal, jó volt olvasgatni.

Jó szurkolást, bár egyenlőre nem állunk jól, de remélem nyerünk.

Berbatov 2018.09.23. 22:01:23

@Barc A ti: Csak óvatosan, én csinálom ezt a blogot. :P De természetesen az építő jellegű kritikát szívesen fogadom.

Én is sajnálom, azért is hoztam létre ezt, hátha sikerül az ottani felhasználókat összegyűjteni. Közösség egész korrekt volt.

Közben 1-2...

Barc A ti 2018.09.23. 22:49:03

@Berbatov:
Félreértettél, nem a Te blogodra írtam, hogy borzalmas, hanem erre, ez jött be nekem a barcanoticias-t keresve: blog.hu/dashboard

Ezzel nem tudtam mit kezdeni.

Berbatov 2018.09.23. 22:56:59

@Barc A ti: Értem, napi rutinomhoz tartozott nekem is a barcanoticias.

Meccset Lenglet elintézte. Több kameraállás után inkább azt mondanám, hogy szándékos könyökös volt, így jogos a piros.

Raven1975 2018.09.24. 14:40:17

A többség a rotálást hiányolta, most meg volt. Ne Ernő sara legyen szerintem az egyéni idiótaságból eredő probléma. Annyira nem lett volna rossz ez, ha nincs a kiállítás. Jön a következő meccs, lehet újra próbálni. Inkább most ez a két pont, mint a végén többször 3 pont. Força Barça!

Berbatov 2018.09.24. 15:11:18

@Raven1975: Meccsel a kiállítástól eltekintve nem volt gond. Arthur - Vidal középpálya szerintem jól működött. Vidal meglepően offenzív játékot mutatott be, ezt az oldalát nem is ismertem. :) Nyilván a piros és a kényszerű csere átírta a forgatókönyvet. Ez van, szerdán lehet javítani.

Barc A ti 2018.09.24. 17:11:50

Sajnos jogos volt a kiállítás és Piqué a két kapott gólban vaskosan benne volt.
11 emberrel nagyon simán nyertünk volna.
Kár az elveszített 2 pontért.

Barca15 2018.09.24. 22:55:27

@Berbatov: Szia! Azt nem lehet tudni, hogy miért szűnt meg a barcanoticias? Válaszodat előre is köszi:) Nekem is nagyon hiányzik a blog:(
süti beállítások módosítása