Griezmann: "Nem bántam meg, hogy elutasítottam a Barcelonát"
2018. szeptember 23. írta: Berbatov

Griezmann: "Nem bántam meg, hogy elutasítottam a Barcelonát"

Antoine Griezmann jelentős döntést hozott a pályafutásával kapcsolatban ezen a nyáron, ennek a körülményeiről beszélt:

"Ez volt pályafutásom legnehezebb döntése, nem éreztem jól magam. Hajnalban 3-kor felkeltem azon tűnődve, hogy mit tegyek. Beszéltem a feleségemmel, de nem tudott segíteni, mivel ő sem tudta megmondani 100%-ig mi a helyes lépés. A családom szintén megosztott volt a kérdésben, néhányan azt szerették volna, hogy menjek, néhányan a maradás mellett érveltek."

Mint ismert Griezmann végül a hosszú szappanopera lezárásaként az Atlético játékosa maradt. 

(Telefoot)

A bejegyzés trackback címe:

https://fcbarcelonanews.blog.hu/api/trackback/id/tr6014257657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása